Často kladené otázky

Často kladené otázky

Na tejto stránke nájdete odpovede na často kladené otázky. Pokiaľ máte špeciálnu otázku, neváhajte nás kontaktovať na 0903 939 759.

Ako mám nakupovať ?

Na našom webe môžete nakupovať dvoma spôsobmi:

  • 1- ONLINE cez náš ESHOP
    Bežným a najčastejšie používaným spôsobom nákupu je objednávka ONLINE. Ak máte z nášho portfólia vybraný produkt, ktorý chcete zakúpiť, jednoducho ho vložte do košíka pomocou farebného tlačítka “Pridať do košíka”. Následne máte možnosť zobraziť košík, alebo pokračovať ďalej v nakupovaní. Pokiaľ máte v košíku všetky položky, ktoré ste hľadali, stlačte tlačítko “Pokračovať do pokladne”. Následne vyplňte kontaktné, fakturačné a dodacie adresy, vyberte spôsob platby a dopravy. Ak je všetko správne vyplnené záväzne objednáte pomocou tlačítka “Objednať s povinnosťou platby”.
    Tento spôsob objednávky je možné využiť 24 hodín denne / 7 dní v týždni


 

  • 2- OBJEDNÁVKA cez TELEFÓN
    Veľmi pohodlným spôsobom nákupu je objednávka cez telefón. Pokiaľ máte vybraný produkt, ktorý sa Vám páči a chcete ho zakúpiť, stačí vytočiť 0903 939 759 a všetky kroky objednávky prejdete s naším špecialistom na telefóne. Telefonická objednávka je obľúbeným spôsobom nákupu, nakoľko naši špecialisti Vám vedia poradiť aj pri výbere produktu, jeho rozmeroch a vlastnostiach, prípadne zladení s Vašim interiérom.
    Telefonickú objednávku  je možné využiť  na čísle 0903 939 759 v Pondelok až Piatok v čase od 8:00 do 19:00


Aká je dostupnosť tovaru ?

Na našom webe nájdete celkovo 3 stavy dostupnosti tovaru, ktoré sú každé ráno roboticky aktualizované a presné:

  • 1.dostupnosť: Tovar je na sklade v Bratislave ihneď k odberu (12ks skladom)
    Takýto tovar máme pripravený k okamžitému odberu alebo okamžitému odoslaniu ku Vám domov. Tovar sa reálne nachádza na sklade v Bratislave na Galvaniho 15/B ( zo zadnej strany budovy, kde sídlia iKuchyne! )
    Tieto produkty sú zvyčajne predávané za bezkonkurenčné ceny, preto sa rýchlo vypredajú


  • 2. dostupnosť: Tovar je dostupný – u Vás doma za 1-3 týždne
    Produkty s touto dostupnosťou sú na sklade u dodávateľa v Nemecku. Kamión s nábytkom objednávame z prístavu Hamburg 1x za dva týždne. Následne tovar cestuje asi 980 kilometrov k nám do skladu v Bratislave. Tento postup od objednania až po doručenie do Bratislavy trvá asi 4 dni. Ďalší 1 deň potrebujeme na prebratie, skontrolovanie a naskladnenie tovaru. Po kontrole a odoslaní sa tovar odosiela kurierom až k Vám domov.
    V ideálnom prípade viete mať tovar do 10 dní u Vás doma


  • 3. dostupnosť: Limitovaný počet – u Vás doma za 1-3 týždne
    Pri týchto produktoch je dostupnosť rovnaká ako pri dostupnosti č. 2. Avšak ide o limitovaný počet kusov produktu, preto odporúčame urobiť objednávku čo najskôr pre čo najpromptnejšie rezervovanie požadovaného tovaru u dodávateľa.


    4. dostupnosť: Dostupnosť: na overenie – znovu naskladníme o 20-30 dní
    Pri týchto produktoch sami nevieme presnú dostupnosť, nakoľko sa mení veľmi rýchlo. Často ide o veľmi žiadaný tovar a teda sa dostupnosť mení z hodiny na hodinu. Vyplňte prosím Váš email alebo nám napíšte cez Live Chat a my Vám okamžite preveríme dostupnosť, v niektorých prípadoch do 48 hodín.
    Je pravdepodobné, že produkty budú opäť naskladnené až o pár týždňov


Prečo je výhodné nakupovať v ikuchyne! ?

7 dôvodov, prečo sa oplatí nakupovať v ikuchyne!

  1. Profesionálny tím odborníkov, ktorý je pripravený Vám poskytnúť poradenstvo a kvalitné služby
  2. Sme Váš stabilný partner – na trhu s kuchyňami a nábytkom pôsobíme viac ako 15 rokov
  3. Nakupujete bezpečne – garantujeme Vám spokojnosť, ochotu a kvalitný záručný aj po-záručný servis
  4. Intuitívny eshop, v ktorom je ľahké prehliadať a nakupovať vďaka dômyselnému systému triedenia produktov
  5. Garancia najlepšej ceny – vždy najlepšie ceny na nábytok
  6. Kvalitný nemecký a holandský nábytok, ktorý Vám bude robiť radosť dlhé roky
  7. Veľmi široká ponuka jedálenských stolov, konferenčných stolíkov, jedálenských stoličiek a svietidiel

Zverte sa do rúk profesionálov z ikuchyne!  

Máte aj kamennú predajňu ?

ÁNO – máme aj kamennú predajňu. Ide o kuchynské štúdio v Bratislave. Prioritou tejto predajne je predaj kuchynských liniek na mieru, vstavaných skríň a nábytku na mieru. V predajni však máme vystavený aj sortiment z eshopu. Na tejto adrese však nenájdete všetky produkt z našej ponuky eshopu.

Produkty, ktoré sú viditeľné v predajni sú na eshope označené symbolom “modrého oka” 

Všetky produkty viditeľné v predajni nájdete na tejto podstránke

Adresa Showroomu: Galvaniho Business Centrum II, Galvaniho 15/B, Bratislava.
Kontakt: 0908 50 90 91 alebo info@ikuchyne.sk
Otváracie hodiny: Utorok až Piatok v čase od 9:00 do 18:00
Trasu do predajne si môžete naplánovať na tomto linku


Aké sú možnosti platby ?

Na našom webe môžete zaplatiť objednávku dvoma spôsobmi:

  • 1- platba Bankovým prevodom
    Objednávku uhradíte bezpečným prevodom z Vášho bankového účtu. Všetky potrebné údaje k platbe Vám budú zaslané mailom ihneď po dokončení Vašej objednávky.
    Pri platbe týmto spôsobom získate ešte 2% dodatočnú zľavu na celý nákup


 

  • 2- platba na dobierku
    Tovar zaplatíte v hotovosti pri osobnom odbere ( Galvaniho 15/B, Bratislava ), alebo pri doručení kurierom.
    Pri tomto type platby je účtovaný poplatok 5,50 €


Aké sú možnosti dopravy ?

Na doručenie objednávky môžete využiť 2 spôsoby dopravy:

  • 1- doprava kuriérom
    V pokladni okrem kontaktných a fakturačných údajov vyplňujete aj dodaciu adresu. Pokiaľ zvolíte dopravu kuriérom, tovar Vám bude doručený na uvedenú adresu. Podľa veľkosti a krehkosti tovaru využívame služby spoločností GLS a Top Trans. Na doručovanie sklenených a lesklých produktov využívame logistickú službu “Bezpečné doručenie”
    Nezabudnite si tovar pri preberaní rozbaliť a dôkladne skontrolovať. Pokiaľ tovar riadne preberiete od kuriéra nebudeme môcť uznať reklamáciu poškodenia
  • 2- osobný odber Bratislava
    Tovar bude pripravený na osobný odber na adrese Galvaniho 15/B, Bratislava. Viac informácií získate na 0903 939 759 
    Trasu na odberné miesto si môžete naplánovať na tomto linku
    Osobný odber je otvorený Pondelok až Piatok v čase od 8:00 do 18:00

    Platbu za objednávku vykonajte v SHOWROOM-e – následne si tovar prevezmite na ODBERNOM MIESTE (zozadu budovy )

Čo znamená garancia najlepšej ceny ?

PODMIENKY:

Garancia najlepšej ceny znamená a môže sa uplatniť len za týchto podmienok:

  • Tovar musí byť totožný s tovarom, ktorý uvádzame aj na našom eshope – t.j. názov, typ produktu, rozmery
  • Tovar sa musí nachádzať sa webových stránkach len vrámci Slovenskej republiky
  • Tovar musí byť na webe konkurencie objednateľný. Garancia neplatí na tovar, ktorý u konkurencie nie je dostupný a je potrebné naň čakať (napr. vypredaný)
  • Tovar nesmie byť rozbalený alebo inak znevýhodnený (napr. vystavený a rozložený)

Môžete mi pri výbere odborne poradiť ?

ÁNO – veľmi radi Vám ochotne a odborne poradíme pri výbere.

Stačí vytočiť telefónne číslo 0908 50 90 03 a naši špecialisti Vám pomôžu pri výbere toho správneho produktu. Zároveň môžete na tomto čísle jednoducho vytvoriť objednávku napríklad aj počas varenia.

často kladené otázky

Sú moje osobné údaje v bezpečí ?

Aj keď v ikuchyne! veríme, že čestné firmy nepotrebujú zákony na to, aby sa dobre starali o osobné údaje svojich zákazníkov, chceli sme Vám dať vedieť, že sa o tie Vaše staráme dobre. A tiež, že naša firma spĺňa všetky náležitosti novej európskej legislatívy GDPR.

Viac o tom, ako narábame s Vašimi dátami nájdete na podstránke Ochrana osobných údajov , kde nájdete aj informácie o tom, aké práva máte pri nakladaní s Vašimi osobnými údajmi. Aktualizovali sme tiež Všeobecné obchodné podmienky .

Ak by Vám čokoľvek nebolo jasné, radi Vám tiež poskytneme informácie na e-mailovej adrese info@ikuchyne.sk


Môžem tovar vrátiť ak sa mi nepáči ?

ÁNO – zakúpený tovar môžete vrátiť ak sa Vám nepáči/nehodí do interiéru. Túto možnosť máte do 14 dní od doručenia tovaru kuriérom, alebo do 14 dní od osobného prevzatia tovaru. Tovar, ktorý vraciate musí byť nepoškodený a pokiaľ možno v originálnom balení, zabalený tak, aby sa pri preprave nepoškodil. Prepravné náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.

Postup pri vrátení tovaru: 

  1. Vyplňte prosím formulár “Odstúpenie od zmluvy”
  2. Vyplnený zašlite na info@ikuchyne.sk
  3. Následne prosím počkajte 48 hodín, pokým sa Vám ozve náš reklamačný tím
  4. Po konzultácii s reklamačným tímom doručte/zašlite tovar na adresu:
    iKuchyne! – JOYLY s.r.o., Galvaniho 15/B, 821 04 Bratislava
  5. Doručený tovar skontrolujeme a pokiaľ dorazí v nepoškodenom stave vrátime Vám peniaze na účet uvedený vo formulári